Başkan Öztürk: 'Aşure Gibi Farklılıklarımızla Güzelleşiyoruz'
AK Parti Karaman İl Başkanı Murat Öztürk, Yunus Emre Camii'nde Cuma namazı çıkışında düzenlenen aşure ikramında vatandaşlarla bir araya geldi. Öztürk, 'Paylaşmanın bereketini, birlik ve kardeşliğin sıcaklığını hemşehrilerimizle birlikte yaşadık' dedi.
AK Parti Karaman İl Başkanlığı olarak Yunus Emre Camii’nde Cuma namazı çıkışında aşure ikramı düzenlendi. Etkinliğe katılan vatandaşlarla bir araya gelen İl Başkanı Murat Öztürk, birlik ve beraberlik mesajları verdi.
“Aynı Sofranın, Aynı Duanın Etrafında Kenetlenmek Kıymetli”
Öztürk, etkinlik sonrası yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“AK Parti Karaman İl Başkanlığı olarak aşure ikramımızda gönülleri buluşturmanın mutluluğunu yaşarken; aynı sofranın, aynı duanın ve aynı değerlerin etrafında kenetlenmenin ne kadar kıymetli olduğunu bir kez daha hissettik.”
“Birlik Olduğumuzda Güçleniyoruz”
Aşurenin birlik ve beraberliğin sembolü olduğunu vurgulayan Öztürk, “Aşure gibi; farklılıklarımızla bir araya geldiğimizde güzelleşiyor, birlik olduğumuzda güçleniyoruz. Rabbim muhabbetimizi, kardeşliğimizi ve birlik beraberliğimizi daim eylesin” dedi.
Cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramında bulunulduğu etkinlik, yoğun katılımla gerçekleşti.